Gå till innehållet
Svenska
Suomeksi
Talande webb
Om webbplatsen
Start
Om oss
Aktuellt
Kalender
Videor
Våra åsikter
Medlemsblad
Erfarenhetstalare
Boka en erfarenhetstalare
Södra Finland och Åland
Österbotten
Grupper
Borgå
Helsingfors
Jakobstad
Korsholm och Vasa
Närpes
Pargas
Raseborg
Åbo
Åland
Webbutik
Kampanjer
Ekonomi 2026
Tillgänglighet 2025
Personalbrist 2024
Funktionshinderservice 2023
Mobbning 2022
Arbete 2021
Vardagshjältar 2020
Lättläst och arbete 2019
Kontakt
Bli medlem
Bli handledare
Kandidater2019
Sandra Bergqvist
1553364360
23.03.2019
kl. 20:06
Sandra Bergqvist (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Mats Nordström från Steg för Steg.
Kommentarer (0)
Kommentar
Signatur
Länk
Spamfilter
Skriv siffran 1 med bokstäver:
Folke Pahlman
Folke Pahlman (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Johan och Eva från Steg för Steg.
Läs mera »
Ulla Achrén
Ulla Achrén (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Mats Nordström från Steg för Steg.
Läs mera »
Ida Schauman
Ida Schauman (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Mats Nordström från Steg för Steg.
Läs mera »
Sixten Laine
Sixten Laine (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Mats Nordström från Steg för Steg.
Läs mera »
Nicke Wulff
Nicke Wulff (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Anders Kjellman, handledare för Steg för Steg.
Läs mera »
Veronica Rehn-Kivi
Riksdagsledamöt Veronica Rehn-Kivi (SFP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Hanna Grandell från Steg för Steg.
Läs mera »
Johan Kvarnström
Johan Kvarnström (SDP) från Raseborg stöder vår kampanj. Med på bilden är även Ida Westerlund från Steg för Steg.
Läs mera »
Mikko Ollikainen
Mikko Ollikainen (SFP) från Malax stöder vår kampanj. Med på bilden är även Pia Björklund från Steg för Steg.
Läs mera »
«
1
2
3
4
5
»